mandag den 28. februar 2022

25. februar 2022 - Hjemkomst

Parkeringen kostede 915 kr

Jeg orker næsten ikke mere. Hjemturen har været laaaang. Først fly fra Rio til Sao Paulo. Så et stopfyldt fly over Atlanten til Amsterdam i 12 timer om natten. I Amsterdam skulle vi vente i 10 (ti) timer, fordi flyselskabet KLM aflyste vores afgang om eftermiddagen og ombookede os til en aftenflyvning til Billund. Jeg er noget sur over det, for de solgte turen med den gode forbindelse til Billund, - men aflyste så, formentlig fordi, der ikke var passagerer nok. Lidt underligt, når det var en fredag. Heldigvis har jeg et såkaldt Priority Pass kort, som giver gratis adgang til en såkaldt launch med gode stole, gratis mad og drikkevarer og især mindre støj og forstyrrelse. Der tilbragte vi en del timer, indtil vi gik ud og fik en slags aftensmad. Så igen ventetid ved "gaten", som skiftede nummer tre eller fire gange. Vi var alle noget tyndslidte, men heldigvis kunne jeg løbe på de gangbåndene med Laura. Vi løb i modsat retning, men kom alligevel ned til den anden ende. Så jeg har da fået lidt løbetræning ;-). Sidst på turen til Billund kunne Saga ikke mere, så hun skreg og gik i flitsbue og vil op at stå, men det måtte hun ikke. Jeg sad ved siden af Erik og han lænede sig over til mig og sagde: "Hvis jeg skal flyve en gang mere nu, så begynder jeg også at græde". Sådan havde jeg det også. Nu gik det heldigvis glat og vi kom ret hurtigt i vore biler og hjemad det gik, hvor vi ankom ca 01:30 den 26. februar 2022.

Der kommer til at gå noget tid inden jeg FLYVER på ferie igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

25. februar 2022 - Hjemkomst

Parkeringen kostede 915 kr Jeg orker næsten ikke mere. Hjemturen har været laaaang. Først fly fra Rio til Sao Paulo. Så et stopfyldt fly ove...